تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۳۲۲۰۰۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۰.۳ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - روز جمعه پنجم آبان ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲۴ دلار افزایش یافت و به هفت هزار و ۹۶۳ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز جمعه پنجم آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه چهارم آبان ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۱ درصد رشد را تجربه کرد و به هفت هزار و ۹۶۳ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه چهارم آبان ماه، هفت هزار و ۹۳۹ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه پنجم آبان ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۲ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز جمعه پنجم آبان ماه با کاهش دو هزار و ۳۰۰ تنی، از ۱۸۲ هزار و ۹۰۰ تن به ۱۸۰ هزار و ۶۰۰ تن رسید.

قیمت مس ۰.۳ درصد رشد پیدا کرد

طبق نمودار ۲، روز جمعه پنجم آبان ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۷۷ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه چهارم آبان ماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۰.۳ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده