تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۲۲۰۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت سیمان سفید نی‌ریز

برای پنجمین سال پیاپی سیمان سفید نی‌ریز واحد شایسته تقدیر استاندارد فارس شد

‌می‌متالز - شرکت سیمان سفید نی‌ریز به عنوان واحد شایسته تقدیر استاندارد استان فارس انتخاب شد.

به گزارش می‌متالز، در آئینی که از سوی اداره کل استاندارد استان فارس با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، مدیرکل استاندارد، دادستان مرکز فارس، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی برگزار گردید، ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شرکت‌ها در رعایت استاندارد، از برگزیدگان در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم باری دیگر شرکت سیمان سفید نی‌ریز به عنوان واحد شایسته تقدیر استاندارد استان فارس انتخاب شد.

انتخاب این شرکت در حالی است که سیمان سفید نی‌ریز برای دوازدهمین بار در استان فارس موفق به کسب لوح واحد شایسته تقدیر گردیده و از مهندس داود اکبری مدیر عامل این شرکت تجلیل به عمل آمد.

مهندس اکبری در خصوص کسب این افتخار برای پنجمین سال متوالی یکی از مهمترین شاخص‌های شرکت سیمان سفید نی‌ریز را توجه به تولید محصولات مطابق با آخرین استاندارد‌های ملی و بین‌المللی و رعایت شاخص‌های اعلام شده از سوی سازمان استاندارد اعلام نمود و گفت: گواه این موضوع تحویل داخلی سیمان به ۲۸ استان و همچنین صادرات سیمان به ۱۲ کشور در سال گذشته است.

بیشترین درصد مقاومت و سفیدی در زمینه تولید سیمان سفید کشور که در آزمایشگاه‌های مورد تائید اداره استاندارد انجام می‌پذیرد از دیگر مزایای این کارخانه می‌باشد که گواه این موضوع تطابق تولیدات این شرکت با معیار‌های استاندارد می‌باشد و به جرئت می‌توان گفت محصولات این شرکت در بین ۳ تولیدکننده برتر خاورمیانه قرار دارد.

این همایش از سوی اداره کل استاندارد فارس به منظور گرامیداشت روز جهانی استاندارد و معرفی واحد‌های برتر در حوزه کنترل کیفی و رعایت الزامات سازمان ملی استاندارد در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۷ مهرماه در محل مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزارشد و شرکت سیمان سفید نی‌ریز بار دیگر و برای پنجمین سال پیاپی به عنوان واحد شایسته تقدیر استان فارس در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

برای پنجمین سال پیاپی سیمان سفید نی‌ریز واحد شایسته تقدیر استاندارد فارس شد

منبع: هورگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده