تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۱۳
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۳۲۲۵۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد؛

مانور مشترک پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اطفا حریق و امداد و نجات در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - مانور عملیاتی پدافند غیرعامل و ارزیابی آمادگی توان عملیاتی واحد HSE شامل آتش‌نشانی و امداد پزشکی، در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس واحد HSE شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: دشمن با ایجاد اختلال در زیر ساخت‌های حیاتی کشور به دنبال ایجاد بحران‌های اجتماعی و تبعات اقتصادی می‌باشد و آمادگی کامل در برخورد با این بحران امری بسیار مهم و کلیدی است.

رسول زمانی افزود: مانور ارزیابی توان عملیاتی و نمایش اندوخته‌های داوطلبان همیار و پرسنل واحد آتش‌نشانی و ایمنی و تیم پزشکی این شرکت نیز به منظور حفظ آمادگی و تمرین اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه در برابر حوادث احتمالی برگزار شد.

زمانی با اشاره به شعار پدافند غیر عامل با عنوان “ایران پایدار، به وسعت ایمان به بلندای امید” بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پدافند غیر عامل و همچنین ارتقا توان عملیاتی نیرو‌های آتش‌نشان و اورژانس و با هدف کاهش میزان آسیب پذیری در برابر تهدیدات وخطرات احتمالی این مانور انجام شد به شکل گسترده‌ای انجام شد.

گفتنی است، شناخت صحیح و دقیق تهدیدات احتمالی و آمادگی کامل در مواجهه با شرایط بحرانی ناشی از این تهدیدات به یهبود شرایط پدافند غیرعامل کمک شایانی می‌کند.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده