تاریخ: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۵:۴۲
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۳۲۳۹۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

۱۳ سال تلاش برای خودکفایی و تولید ورق گالوانیزه خودرویی و گرید ویژه

‌می‌متالز - سیزدهمین سالروز بهره‌برداری از مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گرامی باد.

به گزارش می‌متالز، «حمید شجاعی» مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری» به مناسبت سیزدهمین سالروز بهره‌برداری از این شرکت پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«وَأَنْزَلْنَا الْحَدِیدَ فِیهِ بَأْسٌ شَدِیدٌ وَمَنَافِعُ لِلنَّاسِ وَلِیَعْلَمَ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ وَرُسُلَهُ بِالْغَیْبِ»

صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر و استراتژیک کشور، همواره نقش پررنگی در توسعه اقتصادی، رشد تولید و مهار تورم داشته و دارد. بسیار خرسندیم که طی سیزده سال فعالیت خالصانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تولید ورق‌های گالوانیزه در این صنعت، خدمات بسیاری به شرکت‌های فعال در زنجیره ارزش پایین‌دستی صنعت فولاد به ویژه دو صنعت مهم خودروسازی و لوازم خانگی ارائه و نقشی هرچند کوچک در افزایش سطح رفاه مردم ایران عزیزمان ایفا کرده‌ایم.

ما در ادامه مسیر فعالیت‌مان نیز خود را متعهد می‌دانیم با استعانت از پروردگار و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و حمایت‌های هلدینگ معظم فولاد مبارکه، لحظه‌ای را برای خدمت‌رسانی به مردم و صنایع کشور از دست ندهیم و با خلق ارزش در صنعت فولاد و تولید محصولات کیفی، در مسیر رشد تولید و مهار تورم گام برداریم.

سیزدهمین سالگرد بهره‌برداری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر همه کارکنان و ذی‌نفعان این شرکت به ویژه مردم شریف این استان مبارک باد.

13 سال تلاش برای خودکفایی و تولید ورق گالوانیزه خودرویی و گرید ویژه

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده