تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۳۶
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۲۲۶۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در اردوی جهادی - درمانی مجتمع مس شهربابک صورت گرفت:

ارائه بیش از ۱۳۰۰ نفر خدمت خدمات درمانی رایگان

‌می‌متالز - به همت خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک اردوی یک روزه جهادی - پزشکی در روستای استبرق انجام شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس اسدی رئیس خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک گفت: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز روستا و عشایر، اردوی جهادی-درمانی شهدای استبرق توسط مجتمع مس شهربابک در روستای استبرق بر پا شد.

در این اردوی جهادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی، اداره دامپزشکی، کارگروه بازی‌های بومی محلی تحت عنوان بازی ران، شورا و دهیاری روستای استبرق همکاری فعال داشتند.

مهندس اسدی افزود: در این اردو که با حضور دندان پزشکان و پزشکان عمومی، متخصصان چشم پزشکی، داخلی، سونوگرافی، زنان و کارشناسان پرستاری، مامایی، بینایی سنجی، روانشناسی، دارویاران و کمک پرستاران همراه بود، بیش از ۱۳۰۰ نفر خدمت خدمات پزشکی در قالب: ویزیت، غربالگری، دارودهی، مشاوره، آموزش، خدمات دندانپزشکی و معرفی برای عمل و ادامه درمان و ساخت عینک به صورت رایگان ارائه شد.

جزئیات خدمات ارائه شده به شرح ذیل می‌باشد:

تزریقات: ۳۵ مورد، دارودهی: ۳۲۵ مورد، کنترل و غربالگری: ۲۱۵ مورد، خدمات دندانپزشکی: ۱۲۰ مورد، خدمات مامایی: ۱۵ مورد، خدمات روانشناسی: ۴۴ مورد، خدمات بینایی سنجی: ۵۰ مورد، ساخت عینک: ۴۰ مورد، ویزیت پزشکان عمومی: ۱۰۰ مورد، متخصصان داخلی: ۱۲۵ نفر، متخصصان سونوگرافی: ۱۱۳ نفر، متخصص زنان: ۳۵ مورد، متخصص چشم پزشکی: ۶۲ مورد، مشاوره دامپزشکی: ۲۵ مورد همچنین تعدادی از مراجعین پس از بررسی نهایی برای ادامه درمان و عمل جراحی معرفی شده‌اند.

رئیس خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک در خصوص چگونگی اولویت‌های ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم گفت: دو روز قبل از برگزاری اردوی جهادی افراد نیازمند به خدمات درمانی جهت غربالگری و اخذ نوبت به خانه بهداشت روستا مراجعه کرده و توسط پرسنل خانه بهداشت روستا شناسایی و برای گرفتن خدمات پزشکی و دندانپزشکی معرفی گردیده‌اند.

وی همچنین اشاره کرد: این اردو با حضور و نقش‌آفرینی تعدادی از پرسنل مجتمع از امور روابط‌ عمومی و خدمات اجتماعی، امور بهداشت و درمان، امور نظارت و امور حراست و انتظامات انجام شد.

مهندس اسدی گفت: از نقاط قوت برگزاری این اردو استفاده از تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی خریداری شده توسط مجتمع مس برای اولین بار و همچنین حضور پررنگ دندانپزشکان و پزشکان متخصص بومی در این رزمایش خدمت رسانی بود، که جا دارد از این عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم و از همراهی همه جانبه و از نگاه مثبت و حمایتی مدیر محترم مجتمع مس شهربابک در خصوص برگزاری چنین برنامه‌های ارزشمندی تقدیر و تشکر گردد.

شایان ذکر است درحاشیه برگزاری این اردوی جهادی - درمانی، خدمات دامپزشکی برای دامداران و کارگاه بازی با کودکان هم برگزار شد.

تعداد بازدید : 2
عناوین برگزیده