تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۳۲۳۹۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت:

در مسیر حمایت از تولیدات با بانک مرکزی موافقت نامه‌ای امضا کردیم

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مسیر حمایت از تولیدات با بانک مرکزی موافقت نامه‌ای امضا کردیم تا در این راستا نسبت به اعطای تسهیلات، بخشی از مشکلات جامعه تولید و تجارت را برطرف کنیم.

به گزارش می‌متالز، عباس علی‌آبادی امروز در نشست صمیمانه با اعضای هیئت رئیسه و روسای اتحادیه‌های صنفی استان، اظهار داشت: کلمه اصناف و انصاف ریشه یکسان دارند و واجب است که کسبه در این راه حق انصاف را ادا نمایند و انصاف را به عنوان فرهنگ سر لوحه کار و پیشه خود قرار دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای مدیریت جامعه ما هستند و ابزار اصلی آن‌ها ضربه به اقتصاد کشور است که بایستی اصناف به عنوان زنجیره اصلی اقتصاد کشور وارد عرصه شوند و با تحریک تقاضا اقتصاد را رشد دهند و پیشرفت قابل توجهی در اقتصاد ایجاد کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می‌رود، افزود: علت رشد بسیاری از کشور‌ها دیجیتال بودن بازار آن‌ها در عرصه‌های جهانی است و اصناف می‌بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از کالا‌های تولید داخل و ضرورت استفاده از کالای ایرانی عنوان داشت: باید کالا‌های ایرانی را برندینگ کنیم، چرا که باعث تولید اشتغال و کارآفرینی در جامعه می‌شود.

علی‌آبادی با تاکید بر تجمیع و متحد شدن جامعه کسبه و بازاریان خاطرنشان کرد: یکی شدن و همراهی کسبه و اصناف باعث بالا رفتن ظرفیت‌های رشد و تعالی در اقتصاد کشور می‌شود.

وزیر صمت تصریح کرد: اصناف باید با ایجاد شهرک‌های صنفی تخصصی و جاذبه‌دار به سمت توسعه صادرات محور حرکت کنند تا از این طریق باعث جذب گردشگر و رونق بازار شوند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: در مسیر حمایت از تولیدات با بانک مرکزی موافقت نامه‌ای امضا کردیم تا در این راستا نسبت به اعطای تسهیلات، بخشی از مشکلات جامعه تولید و تجارت را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده