تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۳۲۵۳۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
افزایش ۴۰ درصدی درآمد تجمیعی "فولاژ"

رشد پلکانی فولاد آلیاژی ایران

‌می‌متالز - درآمد تجمیعی منتهی به آبان ماه "فولاژ" نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است و همچنین درآمد ماهانه این شرکت نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۴۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۵ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان سال جاری خود، از تحقق درآمد یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومانی خبر داد.

رشد پلکانی فولاد آلیاژی ایران
درآمد تجمیعی منتهی به آبان ماه "فولاژ" نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است. درآمد ماهانه این شرکت نیز با ۲۸ میلیارد تومان افزایش، معادل ۲ درصد در مقایسه با مهرماه همراه بوده است. شایان ذکر است این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۴۵ درصد رشد داشته است.

رشد پلکانی فولاد آلیاژی ایران
سبد درآمدی شرکت فولاد آلیاژی ایران، متشکل از فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و خارجی است که این شرکت با ۱۱۲ میلیارد تومان فروش صادراتی، معادل ۸ درصد و یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان فروش محصولات در بازار‌های داخلی، معادل ۹۲ درصد، سبد درآمدی خود را شکل داده است.

رشد پلکانی فولاد آلیاژی ایران
گفتنی است محصولات آلیاژی "فولاژ" در این ماه با رشد ۶ هزار تنی همراه بوده و از این محل بیش از یک هزار و ۲۱۰ میلییارد درآمدزایی کسب کرده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده