تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۲۵۹۵۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش اقساطی جک J ۴ با تحویل ۱۰ روزه + جدول

‌می‌متالز - فروش با اقساط بلند مدت و تحویل ۱۰ روزه خودرو جک جی۴ شرکت کرمان موتور از امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، فروش با اقساط بلند مدت و تحویل ۱۰ روزه خودرو جک جی ۴ شرکت کرمان موتور از امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

فروش اقساطی جک J ۴ با تحویل ۱۰ روزه + جدول

بررسی جک J۴

جک J۴ یک سدان جمع و جور و بی‌ادعای شهری است که از نظر ابعاد در جایگاهی میان J۳ و J۵ قرار می‌گیرد و روی کاغد مشخصاتی کاملاً معمولی ارائه می‌کند، اما به واسطه قیمت رقابتی و کیفیت قابل قبول خود (به نسبت سطح قیمتی) شما را راضی نگاه خواهد داشت. مثلاً از نظر طراحی (به خصوص داخلی) شرایط قابل قبولی دارد، شتاب و کشش کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد و با مصرف سوخت مناسب و کیفیت سواری مطلوب قادر است در رده خود، کارآمد ظاهر شود. برخلاف ابعاد نسبتاً کوچکش از فضای داخلی و صندوق عقب به نسبت جاداری هم برخوردار است و با ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP چین، خودرو تقریباً امن و مطمئنی نشان میدهد. البته متاسفانه ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای از نسخه‌های وطنی حذف شده‌اند و در نتیجه امنیت کلی ماشین (به ویژه در تصادف‌های جانبی) کاهش یافته، اما با این حال همچنان می‌شود از ساختار مستحکم شاسی و بدنه J۴ ابراز رضایت نمود. هرچند متاسفانه ایربگ‌های جانبی تنها آپشن کسر شده از این محصول نیستند بلکه کرمان‌موتور در راستای پایین نگاه داشتن قیمت، اقدام به حذف گزینه‌های دیگر نظیر نمایشگر مرکزی، سانروف و استارتر دکمه‌ای و بسیاری موارد دیگر نیز نموده است تا فرزند کوچک جک از نظر سطح امکانات، شرایطی معمولی داشته باشد.

البته اگر قرار بر مقایسه با خودرو‌هایی نظیر تندر پلاس باشد همچنان می‌شود J۴ را خودرویی مجهز دانست، به خصوص که برخی آپشن‌های مهم نظیر کروزکنترل، فرمان برقی، سنسور نور و TPMS همچنان در لیست امکانات ماشین دیده می‌شوند. از دیگر نکات مثبت J۴ می‌توان به مواردی نظیر: دید پیرامونی مناسب و ارگونومی مطلوب کابین، استفاده از زنجیر تایم به جای تسمه پلاستیکی و هماهنگی مناسب جعبه‌دنده با موتور اشاره نمود. هرچند در این بین مشکلاتی نظیر هندلینگ متوسط، نبود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و ترمز‌های کاسه‌ای عقب نیز وجود دارند که باید با آن‌ها کنار بیایید. ضمناً بازار دست دوم J۴ به اندازه برخی از رقبایش پررونق نیست، اما ممکن است این قضیه در گذر زمان تغییر یابد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده