تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۲۶۲۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت تامین سرمایه کیمیا در آبان‌ماه محقق ساخت؛

معجونی از سودآوری و اعتبار/ سود ۳۰ میلیارد تومانی "تکیمیا" از محل سرمایه گذاری‌های خود

‌می‌متالز - شرکت تامین سرمایه کیمیا درآخرین گزارش عملکرد منتهی به آبان‌ماه، از تحقق درآمد حدود ۳۰ میلیارد تومانی از محل سرمایه گذاری‌های خود خبر داده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت تامین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲۰۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی؛ درآخرین گزارش عملکرد منتهی به آبان‌ماه، از تحقق درآمد حدود ۳۰ میلیارد تومانی از محل سرمایه گذاری‌های خود خبر داده است.

معجونی از سودآوری و اعتبار/ سود ۳۰ میلیارد تومانی
این میزان در مقایسه با مهرماه سال جاری حدود ۷ درصد رشد، معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رشد به همراه داشته است. گفتنی است درآمد حاصل از بازارگردانی "تکیمیا" نیز با ۱۴۲ درصد افزایش از ۵۶۰ میلیون تومان که در مهرماه حاصل شده بود، به سطح یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومانی رسیده است.

معجونی از سودآوری و اعتبار/ سود ۳۰ میلیارد تومانی
عمده محل سرمایه گذاری‌های تامین سرمایه کیمیا را سپرده‌های بانکی و سرمایه گذاری‌های این شرکت در صندوق‌ها تشکیل داده است. در این بین درآمد حاصل از سرمایه گذاری‌های "تکیمیا" در صندوق‌ها ۷۲ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است.

معجونی از سودآوری و اعتبار/ سود ۳۰ میلیارد تومانی
شایان ذکر است سود سپرده‌های بانکی این شرکت به مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ۲۸ درصد باقی مانده را به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده