تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۳۱۳۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
روند رو به رشد شرکت تأمین سرمایه کیمیا در دی‌ماه نیز تدوام داشته است؛

رشد ۳۳ درصدی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های "تکیمیا"

‌می‌متالز - "تکیمیا" در این ماه با تحقق ۵۶ میلیارد تومانی سود حاصل از سرمایه گذاری‌های خود به روند رو به رشد خود تداوم بخشیده و رشدی ۱۴ میلیاردی نسبت به آذرماه سال جاری را محقق ساخته است. گفتنی است «درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوق ها» مهمترین بخش در سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت تأمین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۴ هزار میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد منتهی به دی‌ماه سال جاری خود از رشد ۳۳ درصدی در سود سرمایه‌گذاری‌های خود خبر داد.

رشد ۳۳ درصدی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های
"تکیمیا" در این ماه با تحقق ۵۶ میلیارد تومانی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های خود به روند رو به رشد خود تداوم بخشیده و رشدی ۱۴ میلیاردی نسبت به آذرماه سال جاری را محقق ساخته است. گفتنی است «درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق ها» مهمترین بخش در سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بوده است.

با نگاهی به روند سود سرمایه‌گذاری‌های شرکت تأمین سرمایه کیمیا، به رشد حساب شده آن پی خواهیم برد.

رشد ۳۳ درصدی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های
در حوزه درآمد‌های ارائه خدمات محقق شده این شرکت نیز، رشد اعجاب انگیز ۴۸ میلیارد تومانی را "تکیمیا" به واسطه «درآمد تعهد پذیره‌نویسی» به ثمر رسانده که این میزان معادل ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

رشد ۳۳ درصدی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های
در جایگاه دوم «درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» قرار گرفته که مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را شامل شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده