تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۳۲۶۳۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان تشریح کرد؛

رویکرد‌های گروه فولاد مبارکه برای تحقق نوآوری باز

‌می‌متالز - معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو گفت: نوآوری باز یکی از ابزار‌های خوبی است که می‌تواند به صنایع بزرگ برای به‌روز بودن کمک کند و یکی از رویکرد‌های گروه فولاد مبارکه در این زمینه، معرفی نیازمندی‌های خود در رویداد‌هایی نظیر فولادی‌شو است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو اظهار کرد: نوآوری باز یکی از ابزار‌های خوبی است که می‌تواند به صنایع بزرگ برای به‌روز بودن کمک کند و یکی از رویکرد‌های گروه فولاد مبارکه در این زمینه، معرفی نیازمندی‌های خود در رویداد‌هایی نظیر فولادی‌شو است.

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر اعضای زیست‌بوم فناوری و نوآوری جنوب کشور استقبال خوبی از این رویداد داشته‌اند و امیدواریم پس از برگزاری کارگروه‌ها و بررسی طرح‌های رسیده، خبر‌های خوشی را از سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان مرتبط با صنعت فولاد بشنویم.

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان افزود: در بسیاری از کشور‌های دنیا چنین رویکرد‌هایی برای همکاری صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان اتخاذ می‌شود و امیدواریم فولاد هرمزگان با همکاری mstid بتواند خروجی‌های خوبی را از فولادی‌شو داشته باشد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده