تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۲۶۴۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان از عملکرد هشت ماهه خبر داد:

رشد ۳۶ درصدی تولید و ۶۹ درصدی درآمد فولاد آذربایجان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان دربیان عملکرد این شرکت در ۸ ماه گذشته سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه درسال ۱۴۰۱ خبر از رشد ۳۶ درصدی تولید و ۶۹ درصدی درآمد داد.

به گزارش می‌متالز، میکائیل عظیمی با اعلام مطلب فوق اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای افزایش تولید و فروش بیشتر، اقدامات لازم برای تامین مواد اولیه و بازار‌های جدید با استفاده از خدمات شرکت راهبری بازرگانی به عمل آمده که درنتیجه این تحرکات موفق شدیم نسبت به مدت ۸ماه گذشته درسال ۱۴۰۱دستاورد‌های چشمگیری به دست آوریم.

وی با اعلام مقایسه‌ای آمار‌ها خاطرنشان ساخت: در۸ماه سال ۱۴۰۱میزان تولید این شرکت بالغ بر۲۳۹هزارتن و۷۳۳کیلو بوده است که این عدد در۸ماه سال جاری، به ۲۵۹هزارتن و۳۱۴کیلو افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان درخصوص میزان فروش و درآمد این شرکت نیز با اعلام آمار‌هایی دراین خصوص افزود: درآمد کل این شرکت درمدت مشابه سال ۱۴۰۱بالغ بر ۱۳هزارمیلیارد ریال بوده است که این عدد در۸ ماه امسال بایک رشد ۶۹ درصدی به ۲۱هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: همه تلاش‌های مدیریتی را برای رونق تولید وافزایش درآمد به کارگرفته‌ایم تا بتوانیم به شعار سال امسال جامه عمل بپوشانیم وان‌شاالله در پایان امسال رکورد‌های چشمگیری را برای اطلاع عموم منتشر کنیم تا دل همشهریان عزیزمان شاد شود.

منبع: چیلان

عناوین برگزیده