تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۳۲۶۵۵۰
سرویس خبر : انرژی

پتروشیمی شیراز در همایش پتروفن لوح برگزیده ساخت داخل و فناوری‌های نوین را دریافت کرد

‌می‌متالز - این شرکت در همایش ملی پتروفن که با تولیت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، موفق به دریافت لوح برگزیده در حوزه "ساخت داخل و فناوری‌های نوین" شد.

به گزارش می‌متالز، این شرکت در همایش ملی پتروفن که با تولیت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، موفق به دریافت لوح برگزیده در حوزه "ساخت داخل و فناوری‌های نوین" شد.

در این همایش که به منظور ایجاد هم افزایی بین متخصصان و صاحبنظران صنعت پتروشیمی با هدف تعمیق نوآوری و فناوری در این صنعت برگزار شد، شرکت پتروشیمی شیراز با ارائه توانمندی‌های خود در حوزه ساخت داخل در این ارزیابی شرکت کرده و حیدرنیا مدیرعامل محترم موفق به دریافت لوح برگزیده شد.

شرکت پتروشیمی شیراز از سال ۱۳۴۲ تا اکنون خود را با تدبیر در مسیر رشد و توسعه قرار داده است و بیش از ۵.۳ میلیون تن محصولات متنوع را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در راستای تبدیل تهدید‌های ظالمانه تحریم به فرصت‌های طلایی، حمایت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی و دانش بنیانی تولید داخل را در دستور کار خود قرار داده است.

در همین راستا، پتروشیمی شیراز در زمینه ساخت و بومی سازی دانش فنی زنجیره کالا‌های دیگر از جمله قطعات در حوزه‌های تجهیزات فرآیندی، مبدلها، ماشین آلات، برق و ابزاردقیق نیز پیشگام بوده است.

همچنین، این شرکت در زمینه بهره گیری از فناوری‌های نوین نیز با احصاء نیاز‌های چالشی در حوزه‌های فرآیند-محور هم اندیشی و هم افزایی از طریق مراکز علمی دانشگاهی و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان را در ارائه راهکار‌ها از طریق طرح‌های پژوهش محور بکار گرفته است.

تحقق فردایی روشن‌تر در گرو رشد بیشتر جوانه‌های امید به ظرفیت‌ها و حمایت از تولید دانش بنیانی داخل است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده