تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۲۷۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان اردبیل خبر داد:

پویایی اقتصاد منطقه با حمایت از واحد‌های تولیدی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان اردبیل اعلام کرد که اداره کل صمت این استان تلاش می‌کند تا با حمایت از تولید، مقدمات تثبیت اشتغال قبلی، ایجاد اشتغال جدید، پویایی اقتصاد منطقه را به شکل عملی فراهم کند.

به گزارش می‌متالز، «مسعود ایرانی» مدیرکل صمت استان اردبیل در بازدید دوره‌ای، از ۶ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۱ و ۲ اردبیل بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی صنعتی گفت: بازدید دوره‌ای از واحدها، به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات و تبادل نظر با صاحبان و مدیران واحد‌های صنعتی برای پیشبرد اهداف عالی وزارت متبوع و در راستای افزایش ظرفیت تولید، اشتغال‌زایی جدید، تداوم تولید و تثبیت اشتغال انجام می‌شود.

مدیرکل صمت استان اردبیل اضافه کرد: در این دوره، ۶ واحد تولیدی شامل، حیات گاز سبلان، عطا توکلی (روزوین)، علی فتحی، استیل ریزان سبلان، رضا چاکر عباسی، و کیمیا نوش آدلی که به ترتیب در زمینه تولید گاز اکسیژن و نیتروژن، پروفیل و درب و پنجره upvc، لیوان یک بار مصرف، کفشک ترمز لوکوموتیو، انواع کیک و نوشمک فعالیت دارند، از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد‌ها بررسی و دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر می‌شود.

ایرانی همچنین یادآور شد: مجموعه صمت استان تلاش می‌کند تا با حمایت از تولید، مقدمات تثبیت اشتغال قبلی، ایجاد اشتغال جدید، پویایی اقتصاد منطقه را به شکل عملی فراهم کند.

جمعه‌ها تعطیل نیست

همچنین با «حضور سیدغنی نظری» نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، «مسعود ایرانی» مدیرکل و معاونین اداره کل صمت استان، سرمایه‌گذاران معدنی و مردم روستای انازیر روز جمعه ۲۴ آذرماه طی نشست صمیمی پیرامون مشکلات و چالش‌های معدن این روستا گفتگو و تبادل نظر کردند.

مسعود ایرانی در حاشیه این نشست گفت: بررسی موانع و مشکلات پیش روی توسعه فعالیت‌های معدنی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل صمت استان است.

وی افزود: به همان اندازه که از سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی و صنعتی حمایت می‌کنیم، با لحاظ کردن نقش معدن به‌نوان پیشران اقتصاد که رشد همه جانبه را در منطقه فراهم می‌آورد، در بخش معدن نیز یکی از اهداف مهم مجموعه صمت استان رسیدگی به مسائل و مشکلات معادن استان است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده