تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۳
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۲۷۹۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرمایه‌گذاری‌های برجسته گروه توسعه مالی مهر آیندگان؛

ارتقاء ۸ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان" در آذرماه

‌می‌متالز - ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان " در این ماه با رشد ۷.۸ درصدی نسبت به مهرماه و ۳۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است.

به گزارش می‌متالز، گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت‌شده ۳ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲۶ هزار و ۵۵۰ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در آبان‌ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس است.

ارتقاء ۸ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان " در این ماه با رشد ۷.۸ درصدی نسبت به مهرماه و ۳۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است. گفتنی است مجموع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز رشد ۲۲۳ میلیاردتومانی در مقایسه با آبان‌ماه سال جاری را به ثبت رسانده است.

ارتقاء ۸ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومهان" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲ هزار و ۸۰۶ و شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس ۱۲ هزار و ۳۰۵ میلیارد تومان بوده است.

ارتقاء ۸ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
بخش (فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای) با اختصاص حدود ۵۲۲ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌های "ومهان" بزرگ‌ترین بخش را شامل می‌شود. در جایگاه دوم نیز بخش (محصولات شیمیایی) به ارزش بهای تمام شده ۲ هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان قرار گرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده