تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۲۸۰۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد:

تبدیل وضعیت ایثارگری کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد

‌می‌متالز - ۴۳ نفر از کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد، بر اساس قانون ایثارگری، تبدیل وضعیت شده و یا در حال تبدیل وضعیت به قرارداد دائم (رسمی) هستند.

به گزارش می‌متالز، طی آیینی با حضور مدیر عامل منطقه ویژه احکام کارگزینی کارکنان تبدیل وضعیت شده ایثارگری به آنان اعطا شد.

فتاحی با تبریک این مهم، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی دانست و گفت: خدا را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرد تا بتوانیم فرآیند تبدیل وضعیت کلیه نیرو‌های شامل قانون ایثارگری که قرارداد مستقیم با این مجموعه دارند را براساس بخشنامه ابلاغ شده، مطابق با قانون بند واو ماده ۴۴ و بند دال تبصره ۲۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران انجام دهیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از همراهی و حمایت سازمان ایمیدرو و نیز مدیران مربوطه منطقه ویژه اقتصادی لامرد تقدیر کرد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم نماینده ایثارگران منطقه ویژه، با تقدیر و تشکر از همه عوامل دست اندرکار در به سرانجام رساندن این امر مبارک، با اهدا تابلو قرآنی از تلاش‌های بی وقفه و مؤثر فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اجرایی و عملیاتی کردن این طرح تشکر کردند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده