تاریخ: ۰۸ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۱
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۲۸۲۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«سیدمهدی زارع‌موسوی» سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین شد

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی «امیرحسین نادری» مدیرعامل تاصیکو، «سیدمهدی زارع‌موسوی» سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، روز دوشنبه ۰۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی «امیرحسین نادری» مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، «سیدمهدی زارع‌موسوی» به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین ضمن تشکر از زحمات «محسن پروان» به عنوان معاون مالی و اداری سابق و آرزوی توفیق در جایگاه جدید؛ به زارع‌موسوی در سمت سرپرست معاونت مالی و اداری هلدینگ و فرصت خدمت‌گزاری تبریک گفت و با ذکر اهمیت سرمایه‌ انسانی افزود: تمرکز اصلی ما باید بر روی پرسنل شرکت‌های تابعه باشد و آنچه اهمیت دارد تصمیم‌گیری‌های کلانی است که در خصوص این شرکت‌ها باید انجام شود چرا که با احتساب خانواده‌ها با جمعی چندین هزار نفری مواجه هستیم.

وی در حاشیه به ایجاد اشتغال با راه‌اندازی مجموعه‌های جدید اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی در درجه اول به عنوان یک مسلمان وظیفه ماست و در درجه دوم سرمایه‌گذاری‌ای پربازده است که از جمله‌ی آن برنامه‌ریزی دقیقی است که در ماه‌های اخیر در گزینش نیرو‌های شایسته‌ی مورد نیاز جهت اشتغال در کارخانه استحصال طلای تفتان و از میان متقاضیان بومی منطقه سیستان و بلوچستان انجام شد و پس از آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و طب صنعتی آن‌ها را به کلاس‌های آموزش تخصصی سطح بالایی اعزام کردیم.

نادری افزود: در حوزه اداری و مالی شرکت، تامین مالی به عنوان یکی از حوزه‌های اساسی شناخته می‌شود، یکی از آسیب‌شناسی‌های بزرگی که در حوزه شرکت‌های تابعه انجام شده است نشانگر ضعف آن‌ها در حوزه تامین مالی است بنابراین راهبری صحیح تامین مالی شرکت‌ها باید ازسوی هلدینگ صورت گیرد، لذا با توجه به پروژه‌های توسعه‌ای متنوع در اکثر شرکت‌های زیرمجموعه‌ی مستقر در شهر‌های مختلف؛ نیاز است که شخصی در این جایگاه قرار گیرد که ارتباط مستمر با بانک‌ها و استفاده از ابزار‌های متنوع تامین مالی را داشته باشد.

نادری در پایان افزود: انتظار داریم در حوزه اداری با حفظ کرامت انسانی و در راستای ارتقای نیروی انسانی در تمامی ابعاد، محیط کاری مناسبی برای کارکنان تامین شود و در حوزه مالی نیز با برنامه‌ریزی و همکاری تیمی با سایر مدیران هلدینگ در راستای پرداخت سود، تامین مالی پروژه‌ها و سایر موارد اهتمام ورزید.

زارع موسوی متولد ۱۳۵۷ و دانش آموخته مقطع دکتری در رشته مدیریت کسب و کار، گرایش استراتژیک است که مدیر مالی هلدینگ صدرتامین، مدیر مالی شرکت ملی صنایع مس ایران، رئیس هیات مدیره نیروگاه سیکل ترکیبی کرمانیان، عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مالی خوشگوار مشهد را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده