تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۳۲۶۸۸۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در حاشیه برگزاری نمایشگاه BIG ۵ Global ۲۰۲۳ Dubai؛

بازدید معاون امور شرکت‌ها و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدرتامین از محل شرکت اپیکو در منطقه آزاد ام القوین

‌می‌متالز - در حاشیه برگزاری نمایشگاه BIG ۵ Global ۲۰۲۳ Dubai معاون امور شرکت‌ها و چند تن از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدرتامین از محل شرکت اپیکو در منطقه آزاد ام القوین (امارات) بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این بازدید معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدرتامین، مدیرعامل شرکت اپیکو، مدیرعامل شرکت لعابیران، مدیرعامل شرکت پودر بندر امام، مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران، مدیرعامل شرکت خاک چینی ایران و مدیرعامل کاشی سعدی حضور داشتند.

طی بازدید از محل شرکت اپیکو سیدمحمدحسین حسینی مدیرعامل شرکت به ارائه توضیحاتی از اقدامات اپیکو پس از آغاز فعالیت و بعد از چند سال توقف پرداخت و در راستای هم‌افزایی درون گروهی و همکاری مشترک با سایر شرکت‌های زیرمجموعه صدر تامین به بررسی زمینه‌های مشترک همکاری در زمینه‌های صادرات محصولات هلدینگ، تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز شرکت‌ها از طریق شرکت اپیکو پرداختند.

شرکت اپیکو از زیرمجموعه‌های هلدینگ صدرتامین با سابقه فعالیت ۲۵ ساله در کشور امارات و از برند‌های معتبر در میان کشور‌های حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد و پس از چند سال توقف فعالیت در سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را با استراتژی جدید آغاز کرد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده