تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۳
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۲۸۶۶۳
سرویس خبر : انرژی
ایری:

پیشنهادات وزارت نیرو برای بودجه سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت/ تاکید کمیسیون عمران بر تکمیل پروژه‌های آبرسانی

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفـت: در نشست امروز اعضای کمیسیون عمران با مسوولان وزارت نیرو، پیشنهادات مسوولان برای درج در بودجه سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، عبدالجلال ایری در تشریح نشست امروز (۱۱ دی ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضور معاونان وزارت نیرو، از جمله هاشم امینی مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و یزدان رضایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی این وزاتخانه و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی با هدف بررسی پیشنهادات آن‌ها برای درج در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون مجلس در حال بررسی لایحه بودجه سال آتی بوده و به همین منظور نیز کمیسیون‌های تخصصی جلساتی را با مسوولان دستگاه‌های مربوطه برگزار و پیشنهادات آن‌ها را دریافت می‌کنند. در همین راستا نیز کمیسیون عمران روز گذشته هم مسوولان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بیمه مرکزی، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی را دعوت کرده و پیشنهادات آن‌ها را نیز اخذ کرد.

وی ادامه داد: بودجه سند مالی و برنامه‌ریزی یک ساله کشور بوده و در شرایط فعلی با توجه به مشکلات که برای تامین منابع مالی وجود دارد، هزینه‌ها باید به درستی مدیریت و برای پروژه‌های کشور اولویت بندی داشته باشیم. نمایندگان مجلس در این جلسات مشکلات حوزه انتخابیه خود و پیشنهادات مربوطه را به دستگاه‌ها اجرایی اعلام می‌کنند و مصوبات در نهایت با مشورت و با توجه به اهمیت موضوعات در کمیسیون عمران به تصویب می‌رسد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: ضرورت اصلاح شبکه‌های آبرسانی در روستا‌ها و شهرها، آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی، تکمیل پروژه‌های سد سازی و پروژه‌های انتقال آب و احداث آب شرین کن‌ها و سایر موارد مرتبط در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و امیداریم با جمع بندی صورت گرفته، تصمیم‌های خوبی را در لایحه بودجه سال آتی داشته باشیم و گامی در جهت رفع مشکلات بر داریم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده