تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۲۸۹۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل فولاد خراسان برای پنجمین جشنواره ملی فولاد/ اقدامی برد - برد در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد/ صنعت فولاد، نیازمند «توسعه نگاه ملی» است

‌می‌متالز - طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان (فخاس) در خصوص پنجمین جشنواره ملی فولاد نوشت: «بومی‌سازی» و توانمندسازی درونی اقتصاد کشور، نیازمند ایجاد ذهن، زبان و درک مشترک میان تامین‌کنندگان، سازندگان و تولیدکنندگان فولاد است و در این راستا «میز‌های تعمیق ساخت داخل» در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، فرصتی برای تعامل صنایع کلیدی با سازندگان و همچنین معرفی پتانسیل‌های بومی‌سازی کشور است. درستی و کارآمدی فرآیند‌های ارزیابی و توانمندسازی تامین‌کنندگان، اقدامی برد - برد برای همه طرف‌های این تعامل خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، رویداد‌های ملی در زمینه تولید فولاد و تبادل نظر سازندگان، تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان زنجیره فولاد کشور بستری مناسب برای تبادل و اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ها، همسویی در راستای رفع چالش‌ها و گردآوری تجارب و درس آموخته‌ها در همه جای کشور است. همچنین ایجاد شبکه و گسترش تعامل میان سازندگان و تامین‌کنندگان، ارتقای دانش فنی و تجمیع دانش را به عنوان ره‌آورد در خود دارد.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده