تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۳۳۴۳۰۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
چگونگی روند یک‌ ماهه بهمن مجتمع فولاد خراسان:

رشد بیش از دو هزار درصدی حجم تولیدات “فخاس”

‌می‌متالز - شرکت مجتمع فولاد خراسان در دوره یک‌ ماهه بهمن ۱۴۰۲، توانست درآمدی ۲۸ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریالی را کسب کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع فولاد خراسان در دوره یک‌ ماهه بهمن ۱۴۰۲، توانست درآمدی ۲۸ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریالی را کسب کند.

درآمد عملیاتی این شرکت در یک‌ ماهه دی ۱۴۰۲، ۱۷ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال بود. بر همین اساس درآمد عملیاتی این شرکت در یک‌ ماهه بهمن ۱۴۰۲ نسبت به یک‌ ماهه دی ۱۴۰۲ با رشد ۶۱ درصدی همراه شد.

درآمد عملیاتی این شرکت در بهمن ۱۴۰۱، ۱۲ هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال بود. درآمد عملیاتی شرکت مجتمع فولاد خراسان در یک‌ ماهه بهمن ۱۴۰۲ نسبت به دوره یک‌ ماهه بهمن ۱۴۰۱، با رشد ۱۳۱ درصدی همراه گردید.

از مجموع درآمد عملیاتی شرکت مجتمع فولاد خراسان در بهمن ۱۴۰۲، ۷۷ درصد به فروش داخلی محصولات این شرکت و ۲۳ درصد به فروش صادراتی محصولات آن اختصاص داشت. این شرکت در دی ۱۴۰۲، ۹۲ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و هشت درصد آن را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب کرد.

همچنین در بهمن ۱۴۰۱ این شرکت ۶۷ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۳۳ درصد را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب نمود.

روند درآمدزایی حاصل از فروش داخلی شرکت مجتمع فولاد خراسان

“فخاس” در بهمن ۱۴۰۲ از فروش داخلی محصولات خود درآمدی ۲۱ هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۲۲ میلیون ریالی را کسب کرد. درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات این شرکت در دی ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۳۶۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال بود. در نتیجه شاهد رشد ۳۴ درصدی در درآمد حاصل از فروش داخلی شرکت مجتمع فولاد خراسان در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به دی ۱۴۰۲ بودیم.

سهم درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات “فخاس” از مجموع درآمد عملیاتی آن در بهمن ۱۴۰۱، هشت هزار و ۲۹۳ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال بود. در نتیجه درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات این شرکت در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۱ با رشد ۱۶۵ درصدی همراه گردید.

روند درآمدزایی حاصل از فروش صادراتی “فخاس”

شرکت مجتمع فولاد خراسان در دی ۱۴۰۲ توانست از فروش صادراتی محصولات خود درآمد یک هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریالی داشته باشد.

درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت با رشد ۳۶۵ درصدی در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به دی ۱۴۰۲ به شش هزار و ۶۴۱ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

درآمد عملیاتی “فخاس” در بهمن ۱۴۰۱ از فروش صادراتی محصولات آن چهار هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود. درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۱ با رشد ۶۱ درصدی روبه‌رو شد.

روند تولید “فخاس”

مجموع حجم تولید محصولات شرکت مجتمع فولاد خراسان در بهمن ۱۴۰۲، ۱۴۸ هزار و ۸۴۸ تن، در سامانه کدال درج گردید. در دی ۱۴۰۲ نیز مجموع حجم تولیدات این شرکت ۲۷۹ هزار و ۷۸۶ تن بود. با مقایسه حجم تولید محصولات این شرکت در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به دی ۱۴۰۲ شاهد افت ۴۷ درصدی در تولیدات این شرکت خواهیم بود.

همچنین مجموع حجم تولیدات “فخاس” در دوره یک‌ ماهه بهمن ۱۴۰۱ برابر با پنج هزار و ۲۷۱ تن بود. در نتیجه شاهد رشد دو هزار و ۷۲۴ درصدی حجم تولیدات این شرکت در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به دی ۱۴۰۱ بودیم.

روند فروش محصولات شرکت مجتمع فولاد خراسان

این شرکت در بهمن ۱۴۰۲، ۹۸ درصد از حجم تولید شده محصولات خود را به فروش رساند. در دی ۱۴۰۲ نیز ۳۳ درصد از حجم تولید شده محصولات شرکت مجتمع فولاد خراسان به فروش رسید.

مجموع حجم فروش محصولات شرکت مذکور در بهمن ۱۴۰۲، ۱۴۶ هزار و ۲۴۷ تن در کدال درج گردید. در حالی که مجموع حجم فروش محصولات تولیدی شرکت در دی ۱۴۰۲، ۹۳ هزار و ۴۵۵ تن بود.

بر این اساس مجموع حجم فروش محصولات شرکت در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به دی ۱۴۰۲، با رشد ۵۶ درصدی روبه‌رو شد. در بهمن ۱۴۰۱، بیش از مجموع حجم محصولات تولید شده شرکت معادل با ۷۶ هزار و ۳۴۸ تن به فروش رسید.

در نتیجه مجموع حجم فروش محصولات این شرکت در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۱ با رشد ۹۲ درصدی همراه شد.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده