تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۲۹۷۹۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حاجی دلگیانی:

روند اجرای قانون جهش تولید مسکن کُند است/ انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی

‌می‌متالز - نماینده مردم شاهین شهر و برخوار و میمه در مجلس با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن گفت: روند اجرای قانون جهش تولید مسکن کُند است.

به گزارش می‌متالز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به کّند بودن روند اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: برای پیش برد اهداف نیازمند هماهنگی میان مدیران و تصمیم‌های اجرایی هستیم که این مهم در میان مدیران وزارت راه و شهرسازی کمتر دیده می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر حضور میدانی مدیران در پیش برد برنامه‌های اجرایی، عنوان کرد: بازدید‌های میدانی وزرای گذشته و مشاهده مسائل و پیگیری در همان زمان موجب پیش برد برنامه و پروژه‌ها می‌شد. اما با شیوه کنونی کار‌ها به کندی پیش می‌رود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: هم اکنون دولت در حال پیگیری کار‌ها بزرگتر است و از کار‌هایی که عموم مردم با آن در گیر هستند، فاصله داشته که باید کاهش پیدا کند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات عنوان کرد: هم اکنون بانک‌ها تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن را پرداخت نمی‌کنند، با وجود تورم و گرانی مصالح ساختمانی و ... عملیات ساخت مساکن به خوبی پیش نمی‌رود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده