تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۲۹۹۰۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
نظری:

سرعت ساخت مسکن مطابق با انتظارات مردم نیست

‌می‌متالز - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعت ساخت مسکن مطابق با انتظارات مردم نیست گفت: از زمان بندی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه‌های تامین زمین و اجرای پروژه‌ها عقب هستیم.

به گزارش می‌متالز، علیرضا نظری، با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: شهرستان خمین، از جمله شهر‌های زیر صد هزار نفری است که مسئولیت اجرای پروژه‌های ساخت خانه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است که در این میان موانع و چالش‌های پیشروی اجرای طرح‌ها وجود دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعت ساخت مسکن مطابق با انتظارات مردم نیست عنوان کرد: از زمان بندی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه‌های تامین زمین و اجرای پروژه‌ها عقب هستیم. جلسات متعددی را با مسئولان مربوطه برای بهبود این وضعیت برگزار کرده و مسائل را پیگیری می‌کنیم تا عقب ماندگی‌های موجود جبران و رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه تولید مسکن افزود: یکی از دغدغه‌های مردم در سال‌های اخیر تامین مسکن بوده و باید برای رفع این دغدغه گام‌های موثری برداشته شود و هم اکنون تا حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده