تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۳۰۰۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گروه مالی صبا تأمین آذرماه را نیز موفق پشت سر گذاشت؛

افزایش ۶ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومانی ارزش بازار پرتفوی بورسی "صبا"

‌می‌متالز - "صبا" در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذر ماه، از رشد ۱۲ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی خود خبر داده است که در نهایت این میزان به سطح ۶۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومانی رسیده است که همچون روند قبل، این ماه نیز سطح تازه‌ای در عملکرد این شرکت به شمار می‌رود.

به گزارش می‌متالز، گروه مالی صبا تأمین با افزایش سرمایه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی، سرمایه ثبت‌شده خود را در این ماه به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسانده است و رشد ۴ هزار میلیارد تومانی در ارزش بازار آن نسبت به آبان ماه سال جاری، میزان ۳۹ هزار میلیارد تومان دست یافته است.

افزایش ۶ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومانی ارزش بازار پرتفوی بورسی
"صبا" در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آذر ماه، از رشد ۱۲ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی خود خبر داده است که در نهایت این میزان به سطح ۶۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومانی رسیده است که همچون روند قبل، این ماه نیز سطح تازه‌ای در عملکرد این شرکت به شمار می‌رود.

افزایش ۶ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومانی ارزش بازار پرتفوی بورسی
جمع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های گروه مالی صبا تأمین نیز با رشد ۲۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۱۹ هزار و ۴۲ میلیارد تومان در آذرماه رسیده است.

سبد سرمایه‌گذاری‌های گروه مالی صبا تأمین، متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیر بورسی است که همچون ماه‌های گذشته، سهم عمده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را شرکت‌های بورسی به خود اختصاص داده اند؛ هرچند این میزان با کاهش ۳ درصدی نسبت به آبان ماه سال جاری به ۸۱ درصد رسیده است.

افزایش ۶ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومانی ارزش بازار پرتفوی بورسی
سهم سرمایه‌گذاری‌های "صبا" نزد شرکت‌های غیربورسی به ۱۹ درصد رسیده است که این میزان معادل ۳ هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده