تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۳۰۸۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

ثبت ۲۸ رکورد در فولاد هرمزگان/ برنامه‌ریزی برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف گاز

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در نظر دارد با برنامه‌هایی مبتنی بر فولاد سبز، ۳۰ درصد از مصرف گاز خود را کاهش دهد.

به گزارش می‌متالز، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان درآغاز به کار این کنفرانس با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود گاز که برای همه صنایع کشور پیش آمده، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درنطر داریم، ۳۰ درصد مصرف گاز صرفه جویی کنیم؛ مقدمات کاهش مصرف گاز برنامه‌ریزی‌ شده و در این رابطه دستاورد‌های ویژه‌ای هم بدست آمده است.

وی افزود: امروز به قلب اروپا صادرات داریم همه کشور‌های دنیا برای اسلب‌های فولاد هرمزگان صف کشیده اند؛ این دستاورد‌ها حاصل استفاده از تکنولوژی روز دنیاست.

وی با اشاره به تولید ۳ محصول جدید در فولاد هرمزگان گفت: در سال جاری شرکت فولاد هرمزگان ۲۸ رکورد را ثبت کرد.

معروفخانی، با بیان اینکه در این کنفرانس از آخرین یافته‌های داخلی و بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری و آخرین تکنولوژی به‌روز برخوردار خواهیم شد، اظهارداشت: دو مگامدول و پروژه‌های فولاد هرمزگان با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در حال انجام است که بخشی از آن دستاورد همین کنفرانس‌های علمی و تخصصی است.

معروفخانی گفت: سومین کنفرانس با ارائه ۱۱۰ مقاله موفقیت آن چشمگیر خواهد بود و به ما در بهره‌برداری از تکنولوژی‌های روز دنیا کمک خواهد کرد و کیفیت تولیدات فولاد هرمزگان را افزایش خواهد داد.

سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با محوریت بررسی فرآیند‌های کوره قوس الکتریکی و فرآیند‌های متالورژی ثانویه سوم و چهارم بهمن‌ماه در هرمزگان برگزار می‌شود.

بررسی فرآیند‌های کوره قوس الکتریکی و فرایند‌های متالوژی ثانویه توسط متخصصان و مدیران صنعت فولاد کشور از مهم‌ترین محور‌های این کنفرانس است.

منبع: بولتن نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده