تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۳۳۰۸۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
"فولاژ" در دی‌ماه محقق ساخت؛

رشد فروش صادراتی شرکت فولاد آلیاژی ایران

‌می‌متالز - "فولاژ" در این ماه موفق به تحقق درآمد یک هزار و ۵۱۹ میلیارد تومانی شده است. گفتنی است میزان درآمد تجمیعی این شرکت نیز با رشد ۳۶ درصدی همراه بوده که در ۹ ماهه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ این میزان بیش از ۱۴ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۸ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری، از رشد ۱۲ درصدی درآمد ماهانه خود خبر داده است.

رشد فروش صادراتی شرکت فولاد آلیاژی ایران
"فولاژ" در این ماه موفق به تحقق درآمد یک هزار و ۵۱۹ میلیارد تومانی شده است. گفتنی است میزان درآمد تجمیعی این شرکت نیز با رشد ۳۶ درصدی همراه بوده که در ۹ ماهه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ این میزان بیش از ۱۴ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

رشد فروش صادراتی شرکت فولاد آلیاژی ایران
سبد درآمدی شرکت فولاد آلیاژی ایران، متشکل از فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و خارجی است که این شرکت با ۲۵۰ میلیارد تومان فروش صادراتی، معادل ۱۶ درصد و یک هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان فروش محصولات در بازار‌های داخلی، معادل ۸۴ درصد، سبد درآمدی خود را شکل داده است.

رشد فروش صادراتی شرکت فولاد آلیاژی ایران
میزان صادرات "فولاژ" در این ماه با رشد ۱۳ میلیارد تومانی به سطح ۲۵۰ میلیارد تومانی رسیده است که نشان از روند رو به رشد میزان صادرات این شرکت دارد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده