تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۱۹
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۳۳۰۹۱۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
‌مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران عنوان کرد:

ساخت مسکن ملی با تیرآهن‌های بال پهن ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، با برپایی غرفه در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ در برج میلاد تهران جزو شرکت‌هایی فعال در این نمایشگاه بود.

به گزارش می‌متالز، در نخستین روز این نمایشگاه «مهدی کوهی» مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری در غرفه این شرکت، پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود.

«مهدی کوهی» در پاسخ به این پرسش خبرنگار «می‌متالز» که شرکت ذوب آهن اصفهان در سامانه کدال در راستای شفاف‌سازی اعلام آمادگی کرده که برخی شرکت‌های خود را واگذار خواهد کرد، این اقدام به کجا رسید، گفت: هنوز در دستور کار مجمع قرار نگرفته است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این نشست خبری با اشاره به تولیدات این شرکت فولادساز عنوان کرد: شرکت ذوب آهن اصفهان تاکنون ۱۶۰ هزار تن ریل به محور‌های مختلف ریلی و متروی کلان‌شهر‌ها تحویل داده و آمادگی دارد که تنوع محصولات صنعتی خود را توسعه بدهد.

کوهی در ادامه خاطرنشان کرد: اتفاق دیگری که روی خواهد افتاد، آن است که ما برای مسکن جوانان و خانه‌دار شدن جوانان کشور با عنوان مسکن ملی با وزارت راه همکاری می‌کنیم. در این راستا، تیرآهن بال‌پهن برای ساخت مسکن تولید می‌کنیم. در حقیقت ذوب آهن اصفهان با تولید تیرآهن‌های بال‌پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان‌سازی ایمن در ایران ایفا کرده است. افزایش سرعت ساخت‌وساز، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام‌شده که حاصل کاهش زمان پروژه‌های ساختمان‌سازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از محصولات ذوب آهن اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به سایر محصولات ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: اتفاق مهم دیگر در ذوب آهن در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان، تولید آرک‌های معدنی است که این محصول در گشودن جبهه‌های کاری و ایمن‌سازی معادن نقش مهم و کلیدی را عهده‌دار است.

گزارش از علیرضا جعفری نژاد؛ پایگاه خبری فلزات خاورمیانه (می متالز)

ساخت مسکن ملی با تیرآهن‌های بال پهن ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده