تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۱۱۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم؛

برگزاری کنفرانس‌های تخصصی از سوی تولیدکنندگان گامی اساسی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با ارسال پیامی به سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم برگزاری این کنفرانس را گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت فولاد عنوان کرد. این پیام توسط مشاور او در این همایش قرائت شد.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برای سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم پیامی را ارسال کرد.

متن این پیام که توسط امیر مظاهری، مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه قرائت شد به شرح زیر است:

«صنعت فولاد کشور خوشبختانه با همت و تلاش تولیدکنندگان و متولیان توانست در میان ۱۰ تولیدکننده برتر جهان قرار گیرد، این مهم با تلاش تولیدکنندگان و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و برنامه‌ریزی متولیان حاصل شده است.

صنعت فولاد در گام دوم در حوزه نوآوری فعالیت‌های جدی را آغاز کرده است و به دنبال آن در بخش نخست بومی‌سازی شکل گرفت که این از افتخارات بزرگ صنعت فولاد است.

امروز در بخش دوم پرداختن به نوآوری‌های جدید و توسعه تکنولوژی در دستور کار ما است. با توجه به اهداف توسعه فولاد در جنوب کشور و همچنین تکنولوژی پیش روی به کار گرفته شده در فولاد هرمزگان باید با هم‌افزایی بخش تولید با اهالی علم تکنولوژی سایر شرکت‌های فولادی را فراهم کنیم.

مایه خرسندی است که فولاد هرمزگان برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم پیش‌قدم شده و نتایج خوبی را از این طریق طی سال‌های گذشته به دست آورده است.

باید توجه داشت که برگزاری این کنفرانس‌ها از سوی تولیدکنندگان کشور گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت فولاد بوده که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و همه مسوولان نظام است.

از پیگیری همه زحمات همکارانم در فولاد هرمزگان و همه دست‌اندرکاران و همه شرکت‌کنندگان در این کنفرانس کمال قدردانی دارم و امیدوارم این کنفرانس محملی برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات برای اهالی صنعت فولاد فراهم شود.»

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده