تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۴
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۳۲۱۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تحقق درآمد ۳۳ میلیارد تومانی شرکت فرابورس ایران در دی‌ماه؛

"فرابورس" در مدار صعودی قرار گرفت

‌می‌متالز - "فرابورس" در این ماه با رشد ۶ درصدی درآمدی خود نسبت به آذرماه سال جاری همراه بوده که این نکته از رشد مستمر درآمدزایی و فعالیت‌های شرکت فرابورس ایران خبر میدهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرابورس ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری خود از تحقق درآمد ارائه خدمات محقق شده خود به ارزش ۳۳ میلیارد تومان خبر داده است.


"فرابورس" در این ماه با رشد ۶ درصدی درآمدی خود نسبت به آذرماه سال جاری همراه بوده که این نکته از رشد مستمر درآمدزایی و فعالیت‌های شرکت فرابورس ایران خبر میدهد.


"فرابورس" از محل درآمد‌های حاصل از کارمزد معاملات، حق عضویت کارگزاران و حق درج و پذیرش به درآمد ذکر شده دست یافته است که دراین بین، درآمد حاصل از کارمزد معاملات با ۲۴ میلیارد تومان بیشترین سهم را در کیک درآمدی این شرکت به خود اختصاص داده است.


در جایگاه بعدی درآمد حق عضویت کارگزاران و درج و پذیرش؛ روی هم رفته ۸ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان برای شرکت فرابورس ایران درآمدزایی داشته که ۲۶ درصد سهم درآمدی این شرکت را محقق کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده