تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۴
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۳۲۲۶۵
سرویس خبر : اجتماعی

تبریک فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت به‌مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه/ دعوت از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت جهت شرکت در راهپیمایی

‌می‌متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت جهت شرکت در این راهپیمایی ملی دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، «سیدابراهیم حسینی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت با صدور پیامی فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن‌ماه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگ صنعت معدن به‌ویژه بسیجیان آن تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر بویژه ۲۲بهمن تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین ‏انداز کرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه و بسیجیان وزارت صمت تبریک و شادباش گفت و خاطره همه کسانی که برای استمرار انقلاب جانفشانی کردند را گرامی می‌داشت و به ارواح طیبه شهدا خصوصا سید شهدای مقاومت درود می‌فرستاد. به امید روزی که شاهد حکومت جهانی حضرت، ولی عصر ارواحنا له الفداه باشیم.

سیدابراهیم حسینی در ادامه این پیام گفت: از خانواده بزرگ صمت به‌ویژه بسیجیان غیور آن دعوت می‌کنیم با حضور پر شور و حماسی در روز ۲۲ بهمن ضمن میثاق با خون شهیدان و آرمان‌های بلند امام (ره) و رهبری یکبار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های عظیم آن در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده