تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۲۹۰۳۹
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران با خانواده شهید «حمید نماینگی»

‌می‌متالز - مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران ضمن دیدار با خانواده شهید «حمید نماینگی» از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و استقامت خانواده این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن بازدید و دلجویی از خانواده شهید معظم «حمید نماینگی» و تقدیر از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و استقامت خانواده شهید والامقام حمید نمایندگی در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان داشته و گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ملی و همگانی است و ما همواره در راه خدمت به ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند و دست بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده و از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت در ادامه نیز با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود با شهدا ایستاده و دنباله رو اهداف این بزرگواران هستند.

در پایان لوح تقدیر مقام عالی وزارت به رسم یادبود به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم کرد.

گفتنی است، شهید معظم حمید نمایندگی در سال ۱۳۴۰ دیده به جهان گشود. این شهیدمتأهل و دارای یک فرزند دختر و از کارکنان وزارت صنایع و معادن سابق بودند که پس از اعزام به مناطق عملیاتی در تاریخ دوازدهم اسفندماه سال ۱۳۶۳، در منطقه دجله به درجه رفیع شهادت نائل شدند. روحش شاد و یادشان گرامی

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده