تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۳۲۵۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۲۳ بهمن/ ریزش ۸ هزار واحدی شاخص کل

‌می‌متالز - شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند ریزشی خود، روز جاری را با ریزشی ۸۲۰۰ واحدی به پایان رساند.

به گزارش می‌متالز، بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلزل خود، روز جاری را اگرچه متعادل آغاز کرد و تا انتهای بازار تقریبا نوسان خاصی را تجربه نکرد. البته بررسی روند معاملات این روز‌های بازار نشان می‌دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه‌ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد بازار در حال تصمیم گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۸ هزار و ۲۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۹۱ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۵ هزار واحدی به ارتفاع ۷۳۴ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شبندر»، «وبملت» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «شگویا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «داتام» و «فاسمین» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «کرومیت» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۰۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۱۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۹ نماد در محدوده مثبت و ۲۶۴ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده