تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۲
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۳۲۶۳۷
سرویس خبر : انرژی
در دی‌ماه سال جاری رقم خورد؛

جهش ۶۹ درصدی درآمد‌های "شاروم"

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی ارومیه از فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخل و خارج به درآمد ۲۳۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی ارومیه با سرمایه ثبت شده ۲۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۵۷۸ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال درآمد جذابی از خود برجای گذاشت.

جهش ۶۹ درصدی درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی ارومیه در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲۳۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۶۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۱۳ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۸۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شد.

جهش ۶۹ درصدی درآمد‌های
" شاروم" در دی‌ماه ۱۰ هزار و ۹۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۷ هزار و ۷۶۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۳۹ درصد افزایش پیدا کرد.

جهش ۶۹ درصدی درآمد‌های
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی ارومیه از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «سولفات پتاسیم» با ۱۸۹ میلیارد تومان بود درآمدی که "شاروم" از فروش این محصول در دی‌ماه به دست آورد برابر با ۸۲ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «سولفات پتاسیم» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی ارومیه محصول «سولفات آمونیوم» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۲۶ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی ارومیه محصول «کریستال ملامین» با مبلغی بالغ‌بر ۴۲ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

جهش ۶۹ درصدی درآمد‌های

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده