تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۳۲۶۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۲۴ بهمن/ ریزش ۱۶۰۰ واحدی شاخص کل

‌می‌متالز - بازار سرمایه در ادامه روند ریزشی روز‌های اخیر خود امروز نیز با خروج پول توسطی حقیقی‌ها روبرو بود و در نهایت با ریزشی ۱۶۰۰ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز، بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلزل خود، روز جاری را اگرچه متعادل آغاز کرد و تا انتهای بازار تقریبا نوسان خاصی را تجربه نکرد. البته بررسی روند معاملات این روز‌های بازار نشان می‌دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه‌ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد بازار در حال تصمیم‌گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۶۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۹۰ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۲ هزار و ۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۲ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «کچاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خساپا»، «شستا» و «وبملت» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «بپاس»، «خاور» و «انتخاب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «کرومیت» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۱۷ نماد در محدوده مثبت و ۲۹۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۲۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده