تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۳۳۶۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

طرح ویژه نظارتی بر بازار سیستان و بلوچستان آغاز شد

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح ویژه نظارتی بر بازار ماه مبارک رمضان و نوروز با هدف برخورد با گران‌فروشی و احتکار در این استان آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، «ایرج حسن‌پور» مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی بر بازار ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ طی دستورالعمل ابلاغی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۲ مرحله اجرایی و عملیاتی در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله اجرایی طرح در حال اجراست و مرحله عملیاتی طرح نیز از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۴ فروردین، یعنی پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون جلسات هماهنگی با ارگان‌های ذیربط از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، ستاد خدمات سفر استانداری، اداره‌کل حمل و نقل و راهداری، شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، اورژانس و سایر دستگاه‌های اجرایی دست اندرکار برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای اجرای بهینه طرح و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی انجام شده و مرحله عملیاتی هم به زودی آغاز خواهد شد.

حسن‌پور همچنین گفت: شهروندان سیستان و بلوچستان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله عدم خدمات رسانی مطلوب شرکت‌های خدمات رسان، گرانفروشی و عدم درج قیمت بر کالا، مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده