تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۳۳۹۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کردستان مطرح کرد؛

اصناف و بازاریان در ایجاد انتخابات پرشور نقش بسیاری دارند

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کردستان با بیان اینکه در حوزه اقتصاد نقش اصلی و اساسی بر عهده بازاریان است، گفت: اصناف و بازاریان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم برای حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو می‌توانند نقش بسیاری ایفا کنند.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دیدار با معتمدان و نخبگان بازار با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی بازاریان کردستان، انتقال این هویت به نسل جدید را خواستار شد و احساس مسئولیت بزرگان و ریش سفیدان بازار را در این زمینه، بسیار لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: وظیفه امروز اصناف تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات است.

وی با بیان اینکه بازاریان طی انقلاب اسلامی همواره در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بسیار مؤثر و تاثیرگذار بوده‌اند، اظهار کرد: این قشر از جامعه در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی به ویژه انتخابات حضوری فعال و چشمگیر دارند.

مدیرکل صمت استان کردستان افزود: بازاریان و اصناف با ساختار و تشکل‌هایی که دارند، اگر سازمان‌دهی شوند، در یک ارتباط هماهنگ می‌توانند زمینه را برای حضور هم صنفی‌های خود در انتخابات آینده فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بازاریان باید با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رأی نقشه دشمن را نقش بر آب کنند، ادامه داد: نگاه غرب به روز انتخابات است و برای کم رنگ جلوه دادن آن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده است.

خلیقی با بیان اینکه در حال حاضر حضور در صحنه انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت در این آزمون بزرگ یکی از وظایف مهم اصناف و بازاریان استان کردستان است، گفت: اصناف و بازاریان استان به‌طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تلاش خود در راستای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به کارگیرند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده