تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۳۴۱۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت مطرح کرد؛

همکاری بین برند‌ها و رسانه‌ها بسیار مهم است

‌می‌متالز - معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با اشاره به اینکه همکاری بین برند‌ها و رسانه‌ها بسیار مهم است، گفت: وقتی رسانه‌ها فضای فکری در مورد کسب‌وکار‌ها را برای مردم خوب جلوه دهند، خود باعث ایجاد تصویر مثبتی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «علیرضا شاه‌میرزایی» معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در مراسم راه‌اندازی نخستین دبیرخانه جایزه ملی برند در شهر مشهد، گفت: فضای کلی برای کسب و کار، همین فضای فرهنگی و نگاه مشتری است که تاثیر زیادی بر بازار دارد.

وی ادامه داد: دولت فقط شعار مردمی بودن نداده بلکه در خیلی از مسائل آن را عملی کرده و نشان داده است، نمونه‌اش توجه به تشکل‌های بخش خصوصی بوده، به‌طوریکه مصوبه سال ۱۳۹۴ را دوباره احیا کرده و نظارت بر بازار را به اتحادیه‌های صنفی سپرده است.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت فضای برندینگ در کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از دلایل بروز تورم، انتظارات تورمی است، صاحبان کسب و کار وقتی برای برندسازی سرمایه‌گذاری می‌کنند، انتظار حمایت و کمک از رسانه‌ها دارند، همکاری بین برند‌ها و رسانه‌ها بسیار مهم است، وقتی رسانه‌ها فضای فکری و فرهنگی در مورد کسب و کار‌ها را برای مردم خوب جلوه دهند، خود باعث ایجاد تصویر مثبتی می‌شود که روی انتظارات تورمی تاثیر می‌گذارد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: ارزش برند به این است که تعداد بیشتری از مردم هم از آن آگاه شوند و هم تصویری خوبی از آن داشته باشند، اینجا نقش رسانه‌ها بسیار اهمیت دارد تا اقبال عمومی نسبت به برند‌ها افزایش یابد.

شاهمیرزایی همچنین گفت: هم اینک در فضای مجازی برخی از سایت‌های اینترنتی راهنمای خرید مردم شده‌اند، اگر بتوان در خصوص برند‌ها از از فضای رسانه‌ای برای نظرخواهی از مردم بهره گرفت، می‌تواند به فرهنگ سازی برندینگ در کشور کمک کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده