تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۳۴۵۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در بهمن‌ماه رقم زد؛

سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۲۲ میلیارد تومانی "وصنعت" نزد شرکت‌های بورسی

‌می‌متالز - نسبت سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت توسعه صنعت و تجارت در این ماه با افزایش همراه بوده که ۸۰ درصد از کیک سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را تشکیل داده است. "وصنعت" در این ماه با اختصاص مبلغ یک هزار و ۶۲۲ میلیاردتومانی نزد صنایع بورسی، رشدی ۳ درصدی نسبت به دی‌ماه سال جاری را رقم زده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از رشد ۳ درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود خبرداده است.

سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۲۲ میلیارد تومانی
"وصنعت" در این ماه با اختصاص مبلغ یک هزار و ۶۲۲ میلیاردتومانی نزد صنایع بورسی، رشدی ۳ درصدی نسبت به دی‌ماه سال جاری را رقم زده است.

گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز به سطح ۲ هزار و ۳۲ میلیارد تومانی دست یافته است که این میزان نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشدی ۲ درصدی را در پی داشته است.

سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۲۲ میلیارد تومانی
همانطور که اشاره شد، نسبت سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت توسعه صنعت و تجارت در این ماه با افزایش همراه بوده که ۸۰ درصد از کیک سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را تشکیل داده است.

سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۲۲ میلیارد تومانی
گفتنی است عمده محل سرمایه‌گذاری‌های "وصنعت" در بخش «سرمایه‌گذاری‌های» با ۲۸ درصد بیشترین حجم سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را به مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان نزد ۱۰ شرکت بورسی تشکیل داده است.

سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۲۲ میلیارد تومانی
بخش «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» در جایگاه دوم قرار داشته که سهم ۲۶ درصدی از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در شرکت‌های غیربورسی به میزان ۳۹۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده