تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۳۱۶۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دی‌ماه رقم زد؛

رشد ۲۴ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی "وصنعت"

‌می‌متالز - سبد سرمایه‌گذاری‌های "وصنعت" متشکل از شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیربورسی است که دراین‌بین حجم عمده را شرکت‌های بورسی به خود اختصاص داده است. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت به بهای تمام شده یک هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش، ۷۹ درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های خود را به شرکت‌های بورسی اختصاص داده و گفتنی است این میزان نسبت به آذرماه سال جاری با رشد یک درصدی همراه بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در آخرین گزارش عملکرد منتهی به دی‌ماه خود از ارزش بازار پرتفوی بورسی ۲ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

رشد ۲۴ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی
ارزش بازار پرتفوی بورسی "وصنعت" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۵۷ درصدی همراه بوده است.

شایان ذکر است بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با رشد ۷۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان رسیده است.

رشد ۲۴ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی
سبد سرمایه‌گذاری‌های "وصنعت" متشکل از شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیربورسی است که دراین‌بین حجم عمده را شرکت‌های بورسی به خود اختصاص داده است. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت به بهای تمام‌شده یک هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش، ۷۹ درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های خود را به شرکت‌های بورسی اختصاص داده و گفتنی است این میزان نسبت به آذرماه سال جاری با رشد یک درصدی همراه بوده است.

رشد ۲۴ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی
اگر به بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های "وصنعت" توجه کنیم؛ درمیابیم که سرمایه‌گذاری‌های شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با ۳۲ درصد بیشترین سهم را در سرمایه‌گذاری‌های این شرکت داشته است که این میزان معادل ۴۲۵ میلیارد تومان می‌باشد.

رشد ۲۴ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی
بخش «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» در جایگاه دوم با ۳۰۷ میلیارد تومان، حدود ۲۳ درصد از سبد سرمایه‌گذاری های"وصنعت" را تشکیل داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده