تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۹
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۳۵۶۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان همدان مطرح کرد؛

پایش مستمر بازار همدان به صورت شبانه‌روزی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان همدان در بازدید و نظارت میدانی از بازار همدان از پایش مستمر این بازار به صورت شبانه‌روزی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، در آستانه سال نو و به‌مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، «احمد شانیان» مدیرکل صمت استان همدان، در بازدید میدانی از بازار شهر همدان با کسبه و بازاریان به‌صورت چهره به چهره دیدار و روند فعالیت بازرسان و نظارت‌های میدانی را بررسی کرد.

شانیان در جریان این بازدید، با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی از ابتدای اسفندماه در سراسر استان تاکید کرد: این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای بازار در حال اجراست و در روز‌های اخیر شدت گرفته است.

وی با اشاره به دغدغه دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم خاطرنشان کرد: رصد و پایش مستمر بازار توسط نیرو‌ها و تیم‌های نظارت و بازرسی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

مدیرکل صمت استان همدان همچنین با قدردانی از همراهی و همدلی اصناف و بازاریان با مردم یادآور شد: در راستای ساماندهی بازار و کنترل قیمت‌ها نیازمند همراهی و مشارکت بیشتر بازاریان و اصناف هستیم.

شانیان از شهروندان خواست شکایت و نارضایتی از واحد‌های صنفی را در سامانه ۱۲۴ ثبت کنند تا در اسرع وقت توسط بازرسان صمت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده