تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۵۶۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازده بالا و پایدار صندوق‌های قابل معامله؛ از ابزار‌های سرمایه‌گذاری

‌می‌متالز - بازده بالا و نسبتا پایدار صندوق‌های قابل معامله (ETF) که یکی از ابزار‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این خصوص علاوه بر میزان بازده، یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی برای این نوع از صندوق‌ها، بازارگردانی فعال است که به تعادل و استحکام آن کمک می‌کند.

به گزارش می‌متالز، بازده بالا و نسبتا پایدار صندوق‌های قابل معامله (ETF) که یکی از ابزار‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این خصوص علاوه بر میزان بازده، یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی برای این نوع از صندوق ها، بازارگردانی فعال است که به تعادل و استحکام آن کمک می‌کند. بازارگردانی مناسب نه تنها از تشکیل صف‌های خرید و فروش هیجانی جلوگیری می‌کند بلکه با ایجاد یک محیط پایدار و پیش‌بینی‌پذیر، موجب افزایش نقدشوندگی در بازار می‌شود.

صندوق درآمد ثابت تداوم اطمینان تمدن با نماد "تداوم"، با ارائه سود موثر ۳۰.۵ درصدی سالیانه، نه تنها به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا از بازده ثابت و پایدار بهره‌مند شوند، بلکه با داشتن بازارگردانی فعال، اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرده و به ایجاد تعادل در صندوق کمک می‌کند. این صندوق، با تلفیق سودآوری، مدیریت هوشمندانه پرتفوی و بازارگردانی حرفه ای، نمونه‌ای از ابزار‌هایی است که به عنوان پلی برای سرمایه‌گذاران در مسیر تداوم سود و نقدشوندیگی بالا در بازار مالی عمل می‌کند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده