تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۸
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۳۶۹۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی مطرح شد؛

ضرورت شفاف‌سازی قیمت‌ها و رعایت نصب برچسب قیمت از سوی واحد‌های عرضه و فروشندگان

‌می‌متالز - در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان خراسان‌شمالی بر ضرورت شفاف‌سازی قیمت‌ها و رعایت نصب برچسب قیمت از سوی واحد‌های عرضه و فروشندگان تاکید شد.

به گزارش می‌متالز، «حسین حاجی‌بگلو» مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی این استان بر کنترل، نظم و تنظیم شرایط بازار، شفاف‌سازی قیمت‌ها و رعایت نصب برچسب قیمت از سوی واحد‌های عرضه و فروشندگان و نظارت دقیق و مداوم مسئولین مربوطه بر بازار تاکید کرد.

به گفته وی، فراوانی کاملی در بازار داشتیم و در تامین مواد غذایی مشکلی وجود نداشت و این امر بر زنده و در خدمت بودن بازار، اشاره دارد.

مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی در ادامه تاکید کرد: مشکلات کمبود لاستیک در رینگ ۱۳ در حال پیگیری است و با عرضه مسقیم این قلم کالا در بازار مشکل کمبود آن برطرف خواهد شد.

از سوی دیگر، «ناصر فخرموحدی» معاون اقتصادی استاندار نیز با اشاره به اهمیت نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، بر تلاش مسئولین در فضای تولید، تامین و عرضه و... تاکید کرد.

وی در خصوص ضرورت تعادل در سطح بازار نیز افزود: برای ایجاد تعادل در بازار و اینکه در حق مصرف کننده اجحاف نشود تمام دستگاه‌ها با همراهی و همدلی، در رعایت حقوق مصرف کننده اهتمام ویژه داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست وضعیت تولید، تامین و عرضه کالا‌های اساسی نظیر گوشت، برنج، شکر، لاستیک، کالابرگ و سایر اقلام در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای مدیریت بازار اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه، تداوم نظارت دستگاه‌های متولی بر رعایت بهداشت و تامین سلامت مردم، نظارت بر واحد‌های عرضه، نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و... نیز مورد توجه قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده