تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۳۹۱۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
در نشست توانمندی‌های صادراتی فولاد ایران مطرح شد

مهم‌ترین چالش‌های صادراتی فولاد ایران

‌می‌متالز - ذوب آهن اصفهان برندی معتبر در بازار‌های جهانی دارای بالاترین کیفیت تولید گرید‌های فولادی با توانایی تولید ریل مترو و قطار‌های پرسرعت، با شعار مشتری را جزیی از خود می‌دانیم در بازار‌های صادراتی پا به عرصه میدان گذاشته است.

به گزارش می‌متالز، محمدهادی فیاض، از مجموعه فروش صادراتی ذوب آهن اصفهان در نشست توانمندی‌های صادراتی فولاد ایران در اکسپو ۲۰۲۴ گفت: ذوب آهن اصفهان برندی معتبر در بازار‌های جهانی دارای بالاترین کیفیت تولید گرید‌های فولادی با توانایی تولید ریل مترو و قطار‌های پرسرعت، با شعار مشتری را جزیی از خود می‌دانیم در بازار‌های صادراتی پا به عرصه میدان گذاشته است.

وی گفت: صادرات به بیش از ۳۰ کشور دنیا از جمله کشور‌های اروپایی و پیش فروش محصولات صادراتی نشان از کیفیت محصولات و توانمندی‌های صادراتی ذوب آهن اصفهان دارد.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده مقاطع طویل در ایران پیشرو در تولید انواع مقاطع طویل فولادی از جمله میلگرد‌های ساختمانی و صنعتی، کلاف‌های صنعتی، انواع تیرآهن‌های بال پهن، ریل ملی، انواع آرک‌های معدنی می‌باشد.

وی گفت: بیش از ۱۵ درصد صادرات محصولات فولادی توسط ذوب آهن اصفهان صورت گرفته است. ذوب آهن اصفهان رتبه دهم در بین صادرکنندگان برتر ایران در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است و دارای بالاترین نشان صادرات در کشور (مدال آور صادرات) می‌باشد.

دریافت گواهینامه‌های معتبر از اتحادیه اروپا، انگلیس و آلمان نشان از کیفیت بالای محصولات، رعایت اصل مشتری‌مداری در بازار‌های جهانی است.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده