تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۳۵۱۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد

3 هزار شکایت مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی در یک سال گذشته

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از 3هزار شکایت مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی در یک سال گذشته به ستادهای خبری سازمان این استان خبر داد.
3 هزار شکایت مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی در یک سال گذشته

به گزارش می متالز، بهروز اسودی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال گذشته، 3022 مورد شکایت مردمی درخصوص کالا وخدمات از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن وتجارت و نیز ادارات و نمایندگی های شهرستان های تابعه اخذ شده است که 2636 فقره مربوط به کالا و 386 فقره مربوط به خدمات بوده است.

وی اضافه کرد: با بررسی ها و بازرسی های انجام شده، صد در صد گزارش های واصله و گزارش متخلف، قابل پیگیری تشخیص داده شد که از این تعداد یک هزار و 800 گزارش به صورت تلفنی، 19 گزارش حضوری و هزار و 203 گزارش نیز به صورت کتبی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: از مجموع این شکایات دریافتی هزار و 587 تخلف صنفی شناسایی شد که 52 درصد کل شکایات را شامل می شود که جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اسودی یادآور شد: هم استانی ها می توانند شکایات و گزارشات خود را شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

عناوین برگزیده