تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۶
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۴۰۶۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۲۸ فقره تسهیلات نوسازی واحدهای تولیدی در قزوین

می متالز - رئیس سازمان صمت استان قزوین از ۲۸ فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای تولیدی در سال گذشته به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان خبر داد.
پرداخت ۲۸ فقره تسهیلات نوسازی واحدهای تولیدی در قزوین

به گزارش می متالز، سعید نبیل درابتدای جلسه با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب «رونق تولید» و مصوبات کارگروه سال گذشته ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت همچنین در ادامه از ثبت نام ۸۰۸ تسهیلات در سامانه بهین یاب خبر داد که تاکنون ۲۵۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۳۲ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام ۲۸۱ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین در سال گذشته تعداد ۲۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی می‌باشد که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون ۱۰۰ فقره درخواست تسهیلات استان به مبلغ ۲۰۷ میلیارد تومان از این محل ثبت شده است.

لشگری بیان کرد: طی هفته گذشته ۱۵ فقره توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که در نهایت ۱۰ فقره مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۵ واحد در بخش‌های تولیدی و صنعتی و کشاورزی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ظهر شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد.

عناوین برگزیده