تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۴۱۰۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
کاوه فاضل:

حضور در نمایشگاه ها اولین قدم برای برند سازی است

می متالز - کاوه فاضل مدیرعامل شرکت روشان روز و مدیراجرایی نمایشگاه بین المللی تهران اظهار کرد: خوشبختانه استقبال متقاضیان جهت حضور در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته بیش از پیش افزایش داشته است، با توجه به برنامه ای که در ستاد اجرایی داشتیم و از سال گذشته شروع کرده ایم تعداد غرفه های داخلی و خارجی بیشتر از سال گذشته است و ما هشت سالن را به این نمایشگاه اختصاص داده ایم.
حضور در نمایشگاه ها اولین قدم برای برند سازی است

وی در ادامه گفت: سالن هایی که برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته ایم و تاکنون درصد زیادی از آن ها پر شده است، سالن های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۵  و ۲۷ می باشد.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در نمایشگاه تهران دو سالن که جزء بزرگترین سالن های موجود می باشد را به ماشین آلات و ابزار آلات اختصاص داده ایم. در صدد هستیم با تبلیغاتی که در این زمینه انجام می دهیم نمایشگاه سنگ تهران را به یک برند جهانی تبدیل کنیم.

فاضل گفت: بنده به عنوان برگزار کننده نمایشگاه با تجربه ۲۱ ساله ای که در کار فرهنگی تبلیغاتی دارم و با توجه به اینکه از مسایل مربوط به این صنعت سنگ و کار در نمایشگاه شناخت کافی دارم، حضور تمامی مجموعه های مربوط  به صنعت سنگ در نمایشگاه ها (اعم از داخلی و خارجی و بالاخص نمایشگاه های داخلی) را  ملزم می دانم زیرا که اولین حرکت برای برند شدن واحدهای تولیدی سنگ، حضور در تمامی نمایشگاه های داخلی و بعد از آن در نمایشگاه های خارجی است.

وی یاد آور شد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که نمایشگاه ها محلی برای خرید و فروش نیست و فروش در وهله اول قرار نمی گیرد. حضور داشتن در نمایشگاه به معنی افزایش قدرت در بازار است. افزایش قدرت در این زمینه ارجعیت دارد و توافقات مالی و اقتصادی در مراحل بعدی قرار می گیرد.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی تهران افزود: در واقع اجرای برجام مسیری که برای رسیدن به هدف صادرات بسته شده بود را باز کرده است، باز شدن این مسیر به معنی ورود به بازار جهانی است.

عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار