تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۴
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۴۱۸۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد:

هیچ مانعی بر سر راه تولید در کردستان وجود ندارد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه رونق تولید در کردستان اظهار داشت : معتقدم موانع توسعه جدا از مسائل اعتباری و مالی نیست و هر کشور و استانی که توسعه یافتند به یقین ذهن شهروندان آن توسعه یافته بوده است.
هیچ مانعی بر سر راه تولید در کردستان وجود ندارد

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی گفت: وقتی ذهن‌ها توسعه یابد تنگ نظری ها کنار گذاشته خواهد شد و همه به رشد یکدیگر افتخار می‌کنند و پیشنهادهای سازنده ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: سکوت مدیری که کارشناس شاغل مجموعه‌اش در مقابل توسعه کارشکنی می‌کند غیرقابل قبول است و مسئولیت چنین اقداماتی با مدیر آن دستگاه است و این مدیر، مدیر توانمندی نیست.

دره وزمی یادآور شد: این استان امروز برندها و محصولات تولیدی دارد که در کشور و حتی عرصه بین الملل شناخته شده‌اند و این مایه افتخار است.

وی اظهار داشت: برای بهبود وضعیت تولید واحدهای تولیدی باید سیستم سنتی را کنار گذاشت و تولید مدرن را پیاده سازی نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امروز همه مسئولان استان به این گفتمان مشترک دست پیدا کرده اند که تنها راه توسعه استان، حمایت از تولید است و در این راه از هیچگونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

دره وزمی با اعلام اینکه هیچ مانعی بر سر راه تولید استان وجود ندارد، گفت: هیچ واحدی نباید نگران تأمین مواد اولیه و سرمایه درگردش باشد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در چند سال گذشته برای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی تولید یادآور شد: امسال ظرفیت های خوبی در جهت حمایت از تولید و اشتغال در استان وجود دارد که از جمله این ظرفیتها می توان به دادن یارانه به تسهیلات اعطای، پرداخت سرمایه در گردش، اعمال تبصره 18 و تسهیلگری و رفع موانع در سایر بخشهای دیگر اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: واحدهای تولیدی که توجیه اقتصادی داشته باشد، بطور قطع با حمایت های دولت این واحدها تعطیل نخواهند شد و با تمام توان در سال "رونق تولید" از تولید و اشتغال آنان حمایت و صیانت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط کردستان در ۸۳ غرفه با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سنندج گشایش یافت.

عناوین برگزیده