تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۴
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۴۱۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز عملیات توسعه شهرک صنعتی شکوهیه/ کلنگ زنی 2 طرح صنعتی در استان قم

می متالز - ​همزمان با حضور صالح نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه استان قم عملیاتی شد.
آغاز عملیات توسعه شهرک صنعتی شکوهیه/ کلنگ زنی 2 طرح صنعتی در استان قم

به گزارش می متاز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در این مراسم خاطرنشان کرد: با توجه به روند توسعه صنایع استان و برنامه ریزی صورت گرفته جهت بهبود وضعیت تولیدی برخی اقلام کالایی از جمله تولید کفش در قم، طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه از امروز عملیاتی شده و از حضور سرمایه گذاران جدید در این شهرک استقبال می کنیم.

سیجانی گفت: استان قم قطب تولید کفش ماشینی میباشد، با آغاز اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی شکوهیه و اجرای فاز 96 هکتاری شهرک تخصصی کفش و دمپایی با پیش بینی 6 هزار نفر اشتغال و با 1000 میلیارد ریال اعتبار بسیاری از مشکلات فعالان این صنعت برطرف خواهد شد.

 

کلنگ زنی 2 طرح صنعتی

سیجانی همچنین با اشاره به کلنگ زنی 2 طرح صنعتی لوازم خانگی و فولاد در استان قم افزود: طرح توسعه شرکت آراد در زمینه فولاد موجب اشتغال 400 نفر با سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد ریال همراه خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه صنعتی بعدی را آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شرکت پاکشوما با 1000 میلیارد ریال اعتبار و پیش بینی اشتغال برای 500 نفر اعلام کرد که امکان تولید کولر گازی و پکیج های حرارتی در این مجموعه صنعتی فرآهم می آورد.

عناوین برگزیده