تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۴۳۴۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد تجمعی چند شرکت بورسی افزایشی بود

می متالز - شرکت‌های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، داده پردازان ایران، پتروشیمی خراسان، لعابیران و کویر تایر با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ خرداد اعلام کردند طی دوره سه ماهه منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند.
درآمد تجمعی چند شرکت بورسی افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"حفارس" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳۳۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۳ ماهه "خراسان" ۱۰۲ درصد افزایش یافت

شرکت پتروشیمی خراسان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

"خراسان" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۱۰۲ درصدی دارد.

 

مروری بر عملکرد خرداد ماه "شلعاب"

شرکت لعابیران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شلعاب" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۸۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 

کسب درآمد ۴۹۱ میلیاردی "پکویر" طی خرداد ماه

شرکت کویر تایر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴۹۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

"پکویر" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۳۲ درصدی دارد.

 

افزایش ۲۱۴ درصدی در درآمد ۳ ماهه "مداران"

شرکت داده پردازان ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۱ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

"مداران" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۰۹ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۲۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده