تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۴۳۴۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی منتشر کرد:

کتاب "چشم انداز رقابتی بنگاه های کوچک و متوسط (SME) دری به تجارت جهانی"

می متالز - موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت کتابی تحت عنوان "چشم انداز رقابتی بنگاه های کوچک و متوسط(SME) دری به تجارت جهانی" منتشر و در اختیار علاقمندان این حوزه قرار داده است.
کتاب "چشم انداز رقابتی بنگاه های کوچک و متوسط (SME) دری به تجارت جهانی"

به گزارش می متالز، این کتاب در 2 بخش کلی شامل استراتژی منطقه ای و بنگاه های کوچک و متوسط و جاده های منطقه ای به موفقیت موضوعات مرتبط با چشم انداز رقابتی (SME) ها را مورد توجه قرار داده است.
در ابتدای این کتاب به تجارت امروز با اولویت تاکید بر زنجیره های ارزش منطقه ای پرداخته شده و در ادامه یکپارچه سازی منطق های، زنجیره های منطقه ای و بنگاه های کوچک و متوسط موضوع بحث و بررسی بوده اند.
راهنمای بنگاه های کوچک و متوسط به زنجیره های ارزش و همچنین شبکه های منطقه ای برای حمایت تجاری از موارد مورد تحلیل در این کتاب هستند.
در بخش دوم کتاب به موضوعات رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط درون مضمون منطقه ای و موفقیت در زنجیره های ارزش بین المللی پرداخته شده است.
در پایان موضوع دارای اهمیت امروزی حوزه تولید و تجارت یعنی " از استارت آپ ها به بنگاه های پیشرو" مورد بررسی قرار گرفته و تجربیات سایر کشور ها در این خصوص مطرح شده است.

عناوین برگزیده